3 december

TJENNA!
Har inte bloggat på.. en vecka nu? Har inte orkat/hunnit helt enkelt.

I onsdags var det ASK-KRIF, alvesta vann med 5-4 .. ehm, ja. I lördags spelade KRIF den bästa perioden som spelats på.. år och dar typ? Sen åker de till Alvesta, som ligger näst sist i serien, och förlorar? Och Vimmerby vann ju såklart mot Nässjö (?), så nu är dem bara 2 poäng ifrån oss igen, fast vi leder fortfarande! ;d Återstår dock bara att se hur länge.. haha. Nej, nu ska vi vara positiva! :)

Idag har det vart skola, sen hem, dammsög faktiskt mitt rum!! Känner mig oerhört duktig, sen har jag inte gjort så mycket.
Nu funderar jag på att göra en fet kladdkaka, tycker nog att jag förtjänat det :)

På söndag är det match igen iaf, i Kockumhallen. KRIF-Boro.
Inte ens 48 timmar kvar, WOHOO. TAGGA

Ne, nu ska jag göra mig en kladdkaka, tvätta bort mitt smink, och chilla vidare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback