4 januari

Är med och tävlar om att bli veckans blogg! Var med du också! Klicka bara HÄR :)

Jaha, nytt år, nya möjligheter? Har som vanligt inga nyårslöften heheh, vet att jag ändå inte kommer hålla dem ;D Men jag kanske ska försöka gå till gymmet lite oftare, träna lite hårdare. Kan ju iaf försöka, right? Aja, vi får se hur det blir med det!

2 dagar kvar tills hockeyn börjar, mmmmm!!
Sverige förlorade igår med, på straffar. Dock starkt att lyckas vända ett 2-0 underläge till 2-3. Sämre att de inte kunde hålla den ledningen i längre än typ 1½ min? Jajaaaaa, får väl hoppas på brons då!

Idag har jag köpt ögonbrynsfärg, hehe. Har aldrig i hela mitt liv färgat ögonbrynen, så det ska bli spännande. Var tänkt att jag bara skulle ner till stan, köpa färgen sen dra till gymmet. Men väl nere på stan så möter jag ingen mindre än Louise, som ska äta kinamat med Jasmin. Och ja, behöver jag säga mer? KINAMAT liksom, mmmm, riktigt gott var det. Åt för mycket, som vanligt.. Sååå, jag väntar med träningen tills imorgon ;) Vill helst att maten ska stanna kvar i magen.

Nu ska jag nog färga mina ögonbryn, hihi.
Puss!



weheartit.com


Kommentarer
matilda rosqviist

tusen tack :D glad jag blir!

2011-01-05 @ 19:47:12 | http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback