en månad kvar till julafton :D

7-1!! Najs.
En Åseda-spelare blev tacklad, av stora Ellebo som kanske inte är känd för att ge de mildaste tacklingarna? Fick en allvarlig hjärnskakning, tror jag :s Men han reste sig och gick av isen iaf.

Vimmerby vann också, mot Nässjö (var väl inte direkt oväntat, hehe) vi leder dock fortfarande serien, med 2 poäng :) Nu på lördag är nästa hemmamatch, mot VIMMERBY, riktigt spännande! Ettan mot tvåan.. Klockan 15.00 i Kockumhallen! BE THERE?!
Är ju tydligen Robert "Burra" Burakovskys födelsedag idag också, så grattis till honom! 44, and still playing. Not bad!

Nu ska jag snart sova tror jag.. Förresten! Gissa vem som var på gymmet imorse? Jo, jag! :D Hihi, första och antagligen sista gången jag orkar ta mig dit så tidigt ;) haha.
Aja, det var allt jag hade för denna gången.
LATER DUDES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback