med dig blir jag mindre, som gubben i lådan

Hello fans!
Hur har er dag varit? Min har varit helt okej faktiskt.
Fick besök vid 9 i morse, av en söt liten oliv :) Som inte hade några nycklar, så hon var hos mig tills hennes mamma kom hem igen.
Började skolan 20 i 12 med idrott, sen biologi, då dissikerade vi en torsk. VILKEN UPPLEVELSE ALLTSÅ!
Nu ska jag snart äta, hoppas jag. Är hungrig. Sugen som fan på toast med, får se om jag gör det lite senare sen ;)
Efter jag käkat ska jag bada, är så kallt :( Och vädret är ju inget att hurra för precis. Hade tänkt använda en av mina 3 nya ansiktsmasker med, är erbjudande på kicks, "ta 3, betala för 2". SÅ PASSA PÅ. Det rimmade, ehehe. Okej, kan inte vara seriös. HÖRS


Kommentarer
Emma

älskar ditt hår asso!

2010-11-24 @ 17:34:26 | http://emaleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback