9 december

Åååh, bedövningen börjar släppa nu :( börjar få ont i munnen... TYCK SYND OM MIG!
Får väl hämta mina ipren och alvedon<3<3<3 Är hungrig med, men kan inte äta något :(
"Operationen" gick snabbt iaf, tog bara en timme typ. Kändes dock som mycket snabbare, haha. Kändes typ som att jag låg och halvsov ^^ Lugnande medel<3 EHEHE. Okej, måste bli mer seriös D:

Något positivt är ju att KRIF vann igår! Även att de bara hade 2,5 femma. Så helt klart godkänd match, med tanke på att de hade så lite folk.
Okej, bedövningen hade inte riiiktigt släppt, dreglade nyss :( HAHAHA. Utan att jag kände något, det bara kom som en jävla fors ut ur käften!!! Nejmen ;D
Fräsch tjej, tur jag är smart och redan hämtat papper!
Iaf, tillbaka till matchen. Hade bara 6 forwards och 8 backar. Sen efter andra perioden fick en utgå, pga migrän. Och i sista perioden klev ytterligare två spelare av. Men det blev vinst med 3-5! :) Så nu TAGGAR VI TILL SÖNDAG. Helsingborg, hemma i Kockumhallen, kan bli tufft.

Ne, nu ska jag chilla lite tror jag.
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback