27 november

*puuh* nu kan jag ta det lugnt igen, HAHA. Var faktiskt lite nervös innan, inför dagens match. Trodde aldrig jag skulle börja tycka om hockey, men efter första matchen, för lite mer än ett år sen, så var jag fast!

Aja, första perioden slutade 3-0 till KRIF. Trodde dock Vimmerby skulle bjuda på lite mer? De är ju, trots allt, serietvåa. Några heta chanser hade de dock, men KRIF fixade detta. 
Matchen slutade 6-3 till Kallinge. Lite slarv var det dock, så det får de jobba lite på tycker jag!!!! EHEHE.

Om jag inte är helt ute och cyklar nu, så borde vi leda serien med 5 poäng :) Men än är det inte slut (tack och lov för det! ;) )
Nästa hemmamatch i Kockumhallen är söndagen den 5 december, och det är Boro som kommer på besök. (Can't wait!! hihi. Yepp, jag är nog en nörd.)

Nej, mår inte så superbra. Har ont i huvudet, i vänstra delen för er som är intresserade, haha. Vet inte om det är för att jag slog i det igår? Tror iaf att jag ska lägga mig och vila en stund eller något, blir en lugn lördagskväll, skönt!
Men vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback