how low

ååååh, izza is happiiii :D lite av mina grejer från h&m har kommit så mamma har hämtat dom åt mig. är dock drygt att allt kommer i olika omgångar :o
idag så var det skolan, inte så seriös dag, haha. förutom kemiprovet då, G blir det nog iaf, hoppas på VG (a)
efter skolan så blev det krc, sen hem till pappa. gjorde typ ingenting, haha. sen när jag kom hem så bestämde jag mig för att springa en runda, duktig som man är! räckte inte med att svettas på boxningen på idrotten ;) nejmen. jag vet iaf någon som kommer sussa gott inatt! kan behövas, har suttit och pluggat kemi 2 kvällar i rad nu i need sleeeeeeeeeeep. höhö. har ingen sovmorgon imon heller, eftersom vi har nationella i engelska :(

 detta är mitt nu! :D

men nu ska jag snart sooova, hörs väl kanske imorgon, verkar som att det kanske blir en ganska fullbokad dag imorgon :o men sov så gott sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback