dålig uppdatering..

uppdateringen suuuuuuger verkligen. precis som allt annat?
skolan idag, följde med hanna hem på håltimmen och träffade vovven, så söt :') skulle egentligen pluggat också men det är ju lätt att plugga med en lite hundvalp i huset ;)
efter skolan så har jag bara pluggatpluggatpluggat.. känns väl liiite bättre nu, fast fattar fortfarande typ ingenting.
jag får väl försöka läsa lite till innan jag somnar iaf.. kommer vara död imorgon.
efter skolan imorgon så ska jag, emma, emelie och emmy till krc eftersom vi har ett grupparbete i samhällskunskapen :) så uppdateringen kommer suga ännu mer. lovely!
JUSTE! kom på att jag tog en "dagens outfit-bild" imorse, kan ni få som kompensation för den dåliga uppdateringen ;) haha

dålig mobilbild, men bättre än ingenting?


jaja, sleep tight bitches! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback