21 augusti

Asså, när jag vaknade i morse så var jag verkligen på världens bästa humör! Tänkte att detta skulle bli en bra dag och att jag skulle vara glad hela dagen :D men så blev det inte.
Var ju meningen att jag skulle gå på bio med Hanna idag, men när jag stigit upp så kunde jag inte hitta biljetterna? Sprang runt och letade som en jävla idiot, men har fan inte hittat dom någonstans, så blev på dåligt humör. Mamma sa att hon kunde betala men då var jag redan på så dåligt humör så då ville jag inte gå, för ville inte utsätta Hanna för det :( haha. Förlåt hanna :( Men det är ju inte så kul att vara med någon som är sur? Hade inte jag tyckt iaf, haha.
Så idag vet jag inte vad som händer. Sitta hemma och vänta på bättre tider?
Uppdateringen lär ju inte bli bra idag iaf, men nu vet ni.
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback