fix you

Hemma nu! :)
Gick ner till stan med Jasmin, kollade runt lite. Köpte lite grejer, visar sen. Käkade även pizza ^^ Hihi, gott som fan! Här kör vi inte på några dieter inte!
Sen gick vi ut med hennes lilla vovve, och sen hem hit.
Nu ska jag hoppa in i duschen oså, sen har jag engelskläxa som måste göras. Åååh, orka? Är inte på humör just nu. Jävla fdsjgpkmeapövsfö. Är både irriterad, och typ.. känner mig sviken? Får typ en klump i magen, jag har ju inte gjort något, men ah, får en klump i magen ändå. Det är konstigt egentligen?
Ne, nu blire duschen, hörs sen! 


fin låt. kanske lagt upp den innan? skitsamma, den är bra iaf!

Kommentarer
MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik, ska snart lägga mig. Hoppas du haft en fin dag! kram

2010-08-31 @ 21:51:45 | http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback