fredagen den 13:e :OOOO

godmorgon lovers!
vaknade inatt av att det åskade och blixtrade som fan :o men det var väl mysigt, haha. somnade iaf om sen och vaknade vid 12, har käkat frulle nu. ååh, vet ni vad jag drömde inatt? nej, det kan ni ju inte veta ;D men jag drömde att jag var i kockumhallen och första matchen skulle spelas D: blev lite ledsen i ögat när jag vaknade och det bara var en dröm ;/ HAHA.
nu är det iaf bara 2 veckor kvar!!!! och på söndag så ska alla spelarna presenteras på isen och få sina tröjor :)
är fredagen den trettonde idag med :O får se vad som händer idag, om det händer något? men det kan väl betyda tur också? eller? aja, nu ska jag... göra något annat :D slemma ringde, så vi ska till BRUNNEN D: wooooow, har inte vart där än sen dom byggde om, men nu måste jag packa o lite så :)
HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback