godmorgon världen!

Syster har var här en runda nyss och hälsade på, kollade på lite bilder från när hon var i London och hälsade på min andra  syster som bor där. Finns både positiva och negativa saker med att ha en syster som bor i London.
Positivt; Kan åka dit och bo gratis hos henne (y)
Negativt; Träffas inte alls ofta..
Senast var för över ett år sen. Blir lite depp när jag pratar om det haha. Så nu över till något annat!
Ska snart kolla på den andra filmen som jag hyrde igår :) Hachiko, en vän för livet. Tror att den är ganska sorglig, haha. Så kommer väl antagligen sitta och lipa till den med, satt och lipade till Den gröna milen igår, men den var bra även att jag grät mig igenom halva slutet ;)
Jaja, nu sitter jag här och skriver massa tråkiga och onödiga saker igen.. VI HÖRS


Buhu, sorglig, men bra. Eller det kanske bara är jag som är överkänslig eller nåt? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback