hade världens bästa rubrik, men glömde :/

Wohooo, härlig update det vart idag! Håller ni inte med? Eller har ju faktiskt hunnit med 3 inlägg, inte SÅ dåligt ändå?
Åkte till Lollo innan, fick gå från statoil hem till henne D: tog typ 200 år? Sen när jag kom fram så snackade vi lite och så, kollade på film. Hennes bror bakade en äppelpaj som vi fick smaka, haha. Tyckte den var helt okej ändå ;D Sen tog jag sista bussen hem, hoppade av vid brandstationen gick genom stan var lite rädd ändå HAHA. Så pratade lite i telefon, sen fick jag dåligt samvete för den jag pratade med, dens pengar tog slut.. hahaha.
Nu ska jag tvätta bort sminket, känner mig så äcklig, äckligare än vanligt ;)
Nejmen, vi hörs sen när jag vaknat!
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback