heeeelt sjukt

halllåååååååååå
Sitter här, har tråkigt, mår lite illa. Imorgon börjar skolan :D:D:D
Kollade precis på tyra show eller vad det heter? Shit, asså det är ju helt stört att det finns såna konstiga sjukdomar? Det var en som var allergisk mot vatten, VATTEN?? Vafan? Hon kunde endast dricka cola light, hon kunde inte röra sin son för hans hud var fuktig. Börjar gråta när jag ser sånt.. Sen var det en annan, hennes ben slutade inte växa, och en annan, hennes muskler blev till skelett. Helt stört.... :(
Aja, har haft tråkigt hela dagen idag :D så har underhållt mig själv genom att ta lite fula bilder =D haha. Enjoy!















denna bilden tyckte jag blev väääldigt fin!


min bebis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback