i'm your pusher

yo bloggah! i'm hooooooooome
yeye, har vart det ett tag nuuu :) hade trevligt med lille emmsi :D fikade först på stan, eller hon köpte baguette och jag min tjockis åt kladdkaka (a) satt och snackade lite oså, kollade i affärer, sen cyklade vi hem till henne. (har cyklat sammanlagt 8km idag!!! tro det eller ej!) väl hemma hos emma, (hihihi, rimmar) HAHA, skojja. har tråk. men tillbaka till vad jag snackade om innan. hemma hos henne så gjorde vi (hon) en äppelsmulpaj? :D som vi satt och smaskade på nere på bryggan, mys.


emma är söt


köpte även en kajal, och ett blått och ett lila nagellack. inte så bra bild, men någonstans på den så ska dom sakerna finnas!

nu vet jag inte riktigt vad som händer, tv bara tror jag :) sitter och äter glass. då tänker ni säker, glass?! på en torsdag?! yes, people. ni såg rätt, glass, på en torsdag! kan inte säga hörde, för ah, ni fattar. eller det kanske är någon som sitter och läser högt? så ni såg OCH hörde rätt.
fan vilket drygt inlägg..
lika bra jag avslutar nu, pössssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback