L-o-v-e's just another word I never learned to pronounce

ääääääh, jag är lite smått trött nu.... sov knappt 6 timmar inatt >.< imorgon ska jag jävlar sova länge! hoppas jag, bara för att jag sa så nu så kommer jag säkert vakna tidigt och inte kunna somna om -.- haha, intressant. hela min blogg är såååå intressant! :D
på tal om intressant, jag har målat mina naglar, typ ljusblåa :) bara för att louise sa att hon aldrig hade sett när jag haft det, så nu ska hon få se!

och på tal om louise.. haha! så tvingade hon mig anteckna detta på min arm för någon dag sen..

"Louise kom hem från Gbg för en timme sen"

Nog om alla dessa intressanta saker.. NU ska jag nog sova :) ingen verkar vilja veta av mig ikväll ändå så..
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback