lärare med humorn på topp

Okej, ska berätta om det roliga idag. Fast ni som inte har samma konstiga humor som mig kan ju sluta läsa direkt haha. För detta är nog dålig humor på hööög nivå..
Aja, hade kemi då. Ny lärare :( . Så skulle vi plasta in periodiska system i en sån liten apparat? Så säger
emelie; Dom här periodiska systemen är inte lika färgglada som våra förra.
jag; Nej, det är väl skolan som måste spara på färg.. *hehe, är rolig*
vår lärare; Nejnej, det är fel på kopieringsmaskinen.
Man ba, naaaheeeeee? haha. Vadå torr humor? Aja, det skrattade vi åt iallafall och det VAR kul när det hände! OK?!
Sen när vi hade lite repetition. Vi har kemi med dom från naturbruk? -.- våra******skompisar :) vågar inte skriva det :( haha. I alla fall, så var det en kille som använde lite roliga uttryck. Han sa något i stil med; Ni har gått fram med älgakliv nu, så jag känner mig lite korkad. älgakliv? HAHA, fint. Och så ville han ställa en dumskallefråga, tror jag det hette. :)
Hoppas jag lyckades underhålla någon liten stackare iaf! Är dock väldigt tveksam..




glass är gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback