ROOOMPAAAH

Hemma från skolan nu. Helt okej dag. Bäst var ju på matten, HAHA! På våra avancerade miniräknare (grfaritare) så kan man rita. Så förra terminen ritade Hanna på min miniräknare och det hade jag helt glömt bort haha. Så skulle Mats hjälpa mig med ett tal, så tar han fram att han ska rita en graf, och där, rakt i hans ansikte kommer det upp en RUMPA och så står det "kyss mig här". Och han ba, Höhöhö. HAHAHAHA, började gapflabba, det var askul. Flabba, fan vilket fult ord, haha. Men han verkade ju också tycka det var roligt, lite kul, eller jag menar MYCKET KUL får man faktiskt ha på matten :)
Idag händer inte så mycket, ska kolla igenom lite grejer tills imorgon. Slappa lite tror jag, göra ingenting. Gjorde det igår med, men blev inte klar :/


hahaha, fin bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback