shit vilken kattityd

ASSÅ, JAG ÄR SUUUUPERTAGGAD. MEN JAG VET INTE VARFÖR?! SKULLE KUNNA DANSA SÖNDER JUST NU!
Kommer fan inte kunna somna sen, haha.
Kan berätta lite om skolan idag. För det är så intressant. Hade psykologi, vår lärare vill att vi ska fråga hur länge vi blev ammade? Öööh..? haha. Han har kameler hemma också, han satt och berättade om när hans kamel blev brunstig typ halva lektionen. Men det är ju nice.
Aja, sen var det väl inte så mycket mer? Mer än att jag och MLI har bäst humor? Men det visste vi ju redan :) Jag är sååå rolig, det är helt sjuuuukt! Tänk om alla skulle vara lika roliga som mig? Fan vad kul alla skulle ha då..
Men iof, så är det ju bra att det bara är jag som är så rolig. Då är ju jag speciell :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback