show me, how you want it to be

Tja c00lingar!
Kom nyss hem, skolan var ganska chill idag. Efter skolan gick jag och min kära vän Hanna ner på stan en liten runda och kollade lite. Sen när jag var på väg hem blev jag jagad av 2 polisbilar. En vanlig och en sån stor ni vet? Nej, skoja bara, höhö. Bara Hanna som fattar varför jag "blev jagad av polisen" Okej, jag ska inte skriva sånt, tycker det är så tråkigt om man läser någons blogg så skriver dom, "det är bara den som fattar" höhö. Hur kul är det att läsa sånt liksom? Slutar med det nu! :)
Sitter och äter kladdkaka, mumsigt som fan. Snart ska jag duscha, sen fixa mig lite och hoppas mamma kommer hem och lagar mat innan jag ska på hockeyn med haha. Tjockis? Jag? Näääää.
Hörs sen iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback