supernintendo<3

tja!
överlevde resan till och från sölvesborg.. helt otroligt! tur att muppe var med! var typ någon jazzfestival där nere också? med typ lite stånd och sånt. jag och muppe gjorde en varsin fin fläta i håret HAHA, ne skojja bara dom är ASFULA HAHAHA. vi hade lite pärlor på också :') sen hänger det en liten jordnöt nere i slutet, AWESOME HAHAHA. omg, fattar inte varför jag gjorde det.. vi prutade ner priset 15kr med ;) deni! sen när man satt där när hon gjorde flätan så alla som gick förbi bara glodde askonstigt på en x) aja, det är asc00lt, för jag har det ju?
nu, eller klockan 8 så ska jag ta bussen till kallinge, sova där inatt och spela SUPERNINTENDO med lollo! och imorgon så ska jag hälsa på farmor och dom, sen blir det ner till kockumhallen och kolla när spelarna får sina tröjor osv, så skulle tippa på att uppdateringen blir ganska så usel imorgon, men ni överlever nog!
måste kuta till bussen nu D:
PÖSS



haha, muppe är söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback