uppdaterarN är här

hehe, jaaaaaa...
har blivit en hel del nattinlägg den senaste tiden..? inte bra..
min dag har iaf varit väldigt mysig!
hade en date, i brunnsparken med hanna :) matade änderna och dom andra fåglarna med lite kladdkaka (som jag bakat, hjärtformad var den med!) och grädde fick dom med :) vi satt där i regnet, vid ett litet bord med tak.
sen hämtade pappa mig, var hos honom ett tag, sen maxi, sen hämtade vi upp olivia och så fick vi skjuts ner till stan :) hyrde film, bl a, oså. gick hem i regnet. mys.
nu har vi kollat på 2 av de 4 filmerna vi hyrde, haha! ännu mera myyyyyyys
orkar inte hitta någon bild, så detta får bli ett tråkigt inlägg :)
pusssssssssssss på min c00la blogg och mina c00la bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback