what the hell am I doing here?

HEJHEJHEJ
Förlååååååååt för den dåliga uppdateringen ;) haha. Men har faktiskt varit upptagen. Igår så träffade jag Hanna och Margrete en stund på stan, sen gick vi en lååång runda med lilla Loke :) sen stack jag hem, då var jag tvungen att duscha osv, för skulle ut till Louise stuga med lite folk. Och där har jag tillbringat natten, kom hem för typ en timme sen :) Hade mycket trevligt! Hade kameran med mig, men den glömde jag såklart att ta upp :D
Ikväll tror jag inte att det händer så himla mycket.. Bara ligga hemma och slappa tror jag. Klia på mina 200 myggbett som jag fick igår -.- Dom är ju inte så små heller.. Svullnar ju upp asmycket :O
Aja, vi hörs väl antagligen!


AAAAAAAAAAAH, PITBULLEN ATTACKERAR :O
Hanna föder upp kamphundar, om ni är intresserade så finns hon på ekenäs CAMPing! ehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback