21 juli

Är hemma från landet (bräkne-hoby) nu! Har jag ju iof varit ett tag nu, men skitsamma. Fick åka tåg själv :O duktig som jag är så gick det super! Behövde inte ens betala, hihi. Busigt..
Fick 2 myggbett, stackars mig. HAHA. *Guuud så intressant.*
Ehm, hade trevligt igår iaf :) var inte så många, men det var kul ändå ;D Orkar inte skriva om kvällen, hehe. Ni får helt enkelt fantisera om vad som hände!
Ikväll ska jag bara vara hemma, mamma åker ju iväg tidigt imorgon. Så jag ska vara hemma själv i en vecka :o hehe.. Fast jag kommer säkert åka till pappa för jag kommer nog inte orka laga mat, haha det är ju inte min bästa egenskap precis. Eller nu kanske jag har blivit bättre, har faktiskt inte lagat mat på jättelänge så det kommer väl bli lite spännande ;)
Nu ska jag iaf ta en värktablett och sen vet jag inte, men vi märker nog vad som händer :)
xoxo iiizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback