kommer inte kunna somna sen..

Efter att olivia och jag lagat mat och käkat, så somnade vi.. Nu när jag vaknade var hon borta :O men hon hade skickat ett sms om att hon stuckit, hon skrev att jag skulle låsa dörren med. Tur det, för det hade jag aldrig kommit på annars, haha! Och nu kommer jag aldrig kunna somna sen, ikväll, eller vad man ska säga ;) Pappa ringde innan när vi sov med, var helt jävla lost haha. Vi var ju vakna hela natten som va nu, så jag var vaken i typ ett och ett halv dygn innan jag sov. Är nog rekord för min del :o
Aja, ikväll ska jag väl bara kolla lite på tv tror jag? Ensamt är det iaf.. :( haha.
Orkar inte lägga upp någon bild, så detta får bli ett tråkigt inlägg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback