you think you're cooler than me

hähä, tjeeenare
inatt har jag sovit hos min älskling! trevlans. Vi ska träffas sen igen och typ kolla film eller något :D Emma skulle också vara med tror jag?:D Eller jag vet faktiskt inte vad vi ska göra, vi får se...
Jag tror jag har lite överskottsenergi nu eller något, hihihhihi! Det är kul.
Sitter och snackar med en sötnos på msn också... :o
Men ska nog lägga över lite bilder som jag och Olivis tog när hon sov här, ni kanske kan få se några... Fast de flesta är nog för snygga för att visas egentligen.. :S men skit samma :D
PUSS

Kommentarer
olivia

Alla bilder på oss är för FINA för visas ;)

2010-07-25 @ 17:19:06 | http://oliviamenares.blogg.se/
iiiiiiizza

hehehe, det har du rätt i olivia! vi borde sminka oss så oftare..

2010-07-25 @ 17:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback