don't dream your life, live your dream

men tja bloggen!
har inte orkat uppdatera, har ju JOBBAT ;) alla på jobbet är iaf trevliga oså! :) har dock bara fått göra dryga saker -.- haha, typ rensat rabatter och igår när det regnade så sopade vi bort spindelnät i taken. tur att jag inte är ensam sommarjobbare där iaf, för då hade jag typ dött..
aja, idag efter jobbet så träffade jag hanna på stan :D gick runt och kollade lite, sen fick jag present av henne <3  en ring, ett armband och ett nagellack, ASNICE. som alla sääääkert redan vet, så fyller ju jag år imorgon. tror dock inte att det händer något speciellt, jag lär ju inte orka. att jobba är jobbigt :o haha. så nu måste jag få min skönhetssömn, goodnight bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback