GRATTIIIIIIIIS TILL JASMIN

öhm, ah. mår som man förtjänar idag kan jag ju säga! haha. men hade trevligt igår! :) jag bitchslapades och någon läskig gubbe försökte få med mig någonstans :o eller, han var inne på festen, men ingen kände honom. så jag gick efter honom och frågade vad han gjorde där inne, haha fast fattade inte vad han sa xD men han ville tydligen att jag skulle följa med honom för han hade vodka (y) men han fick väääärsta fetedissen såklaaaaart? nejmen, man ska ju inte följa med främlingar ;) sen spillde jag ut typ hälften av min dricka på mig själv, för att folk skulle kittlas :O :(
aja, idag händer inte så mkt? chilla bara tror jag :) och imorgon får jag väääärldens godaste mat :D JAG LÄNGTAR. men vi hörs, puss!


OCH JUST DET!!! GRATTIS ÄNNU EN GÅNG TILL VÄRLDENS BÄSTA JASMIN SOM FYLLER 18 IDAG!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback