kladdkaka eller inte kladdkaka?

det är den stora frågan! är fett sugen på en stor, fet, jävla kladdkaksbit D: ska ju ändå ut och springa sen... om jag orkar? haha. undra hur jag kommer se ut om typ ett halvår? kommer säkert vara tjock, haha. så mycket kladdkaka och äppelkaka som jag äter. nej, det kan inte fortsätta såhär! när denna kladdkakan är slut så ska jag börja äta mindre kladd- och äppelkaka! ( åtminstonde försöka, ehehehe ) jaja.

pics på det lilla jag fick med mig hem från kallekrona igår :)


ny mascara och foundation :D


haremsbyxor

sen köpte jag en ny navelpiercing också, en blååååå :) diggar den!
men nu måste jag hämta en bit kladdkaka, kan inte bara sitta här och veta att den bara ligger där helt ensam i köket... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback