9 maj

jag veeet, världens bästa uppdatering! not.. hehe
men i alla fall. jag är typ GLAD just nu :D syster har precis varit här en runda :) alltid lika trevligt! men det är inte därför jag är så glad ;) haha jo, jag är glad att hon varit här men för en annan sak också. som kommer hända i sommar i så fall. iiiih. men ni får inte veta vad det är höhö. ni vill säkert inte ens veta? haha. jaja

just nu kollar jag på hockeyn lite halvt, tjeckien har redan gjort ett mål :thumbup:
tror jag ska börja hissa & dissa? precis som alla andra.. ;) nejmen. och kanske lägga in en låt varje dag som jag tycker om, typ "dagens låt" ? vi får se! är inte så duktig på det här bloggandet så vi får se hur det blir.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback