härligt med träningsvärk!

har träningsvärk i bl a magen och armarna, i like :D
jag vet att jag har varit bäst på att blogga denna helgen. men har faktiskt varit liiite upptagen i alla fall.
i fredags åkte jag till kallinge, sen på lördagen hälsade vi på farmor och farfar :) fick 500kr av farmor :o så jag passade på att köpa dessa übersexiga byxorna!



efter det så hälsade vi på lilla ulla&bertil :) sen var det hockey och sverige förlorade -.- men idag vinner sverige bronset!
invigde mina nya byxor igår genom att springa en runda för jag var så sur för att sverige hade förlorat, haha!
idag händer nog inte så mycket. kollar väl på hockeyn, borde plocka undan lite på mitt rum med, eftersom jag, emma och hanna? ska hit imorgon på lunchen och käka våfflor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback