hata spanska..

TJA!
kom hem från skolan för en stund sen :) hade orientering på idrotten. HAHA, sprang med min kära pölse :) och vi hittade en kontroll, som var FEL. haha. men det var faktiskt inte vårt fel. det var vår lärare som hade gett oss fel karta, men rätt papper som man trycker hålen i. så allt blev helt fel. så egentligeeeen så är vi BÄST på orientering :D

nu sitter jag o kollar hockey, rysslad-kazakstan. ryssland leder med 1-0 :thumbup: och ikväll spelar sverige :D annars händer det inte så mycket idag. måste lära mig min muntliga redovisning som jag ska ha imorgon :S
och just det! hade nationella i spanska idag.. gick verkligen SKIT rent ut sagt. ska fan döda den som bestämde att man skulle ha nationella i spanska.. undra om det var NÅGON som fattade något? haha
hörs later?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback