irriterande dagjävel.

faaan, vad jag har varit irriterad idag! haha. 
först så glömde vår LÄRARE att vi hade lektion? vafan lixom, inte okej att en lärare glömmer sånt? sen, så spelade adam in när vi hade muntlig redovisning, och VI fick inte ens KOLLA/LYSSNA på den?! vafan är det för stil lixom? bara för att vår redovisning var bäst så behöver han ju inte sno av oss :) och sen så var det någon som hade stått och lekt(?) med emmas lås på skåpet och sen ÖPPNAT det? herregud säger jag bara. om man nu råkar få upp någons lås så öppnar man ju förfan inte skåphelvetet?
och uppsatsen i spanskan gick åt helvete.. tur att jag ska till jasmin snart och käka chips och dipp, kolla på film och vara allmänt tjock! har verkligen piffat upp mig för hennes skull, inget smink, mjukisbyxor och lite halvlockigt hår :) men har ju känt henne 11 år snart? så hoppas att det är lugnt, det är ju inte första intrycket nu längre lixom. men nu ska jag typ käka, sen slänger jag in dagens låt sen drrrrrrrrar jag :D

känner att detta blev ett ganska långt inlägg, men hoppas ni orkar läsa ändå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback