tuff tjej med tuff tröja

kommit hem från jasmin nu! :) vi har käkat, gått en runda på stan och chillat typ ;)
var ju och åt med pappa på kinarestaurangen innan, det var gott! :) fick världens tuffaste tröja av pappa med! haha, såg någon liten kille med en sån tröja och sa till pappa att jag ville ha en sån. så han fixade en till mig :D så jävla nice! haha. efter vi ätit så körde pappa mig till emmy, där hon och hänna var. sen hade vi sällskap till skolan och så hade vi matte.
nu blir det duschen, sen kolla matchen mellan kanada och ryssland. tror förresten att sverige vann innan? kollade inte :( men såg att det stod 3-1 till sverige i sista perioden i alla fall så hoppas att dom vann! hoppas kanada vinner ikväll, fast ryssland är ju regerande världsmästare.. fast om kanada vinner ikväll så blir det ju kanske lättare motstånd för sverige? om dom vann då alltså. måste kolla det, haha. tänk om dom förlorade? jaja får kolla det sen, nu måste jag faktiskt duscha! hoppas ni fattade något av det jag skrev och att ni orkade läsa ;)

min awesome tröja

EAT.
SLEEP.
HOCKEY.
Is there anything else?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback