bara för att jag har så tråkigt..

Dagens..

frisyr:
nersläppt, lockigt
smink: nada
klädsel: mjukisar, stor t-shirt med rosa pantern på :D
planer: ehm mysa vidare? glo på tv elller nåt
vill ha: någon att mysa med :(
saknad: alla mina underbara vänner, har så tråkigt utan dom :(
tråkigaste: inget att göra? :O
kram: kisemise ^^
humör: uttråkad, är det ett humör?  
mående: helt okej :) 
borde: skaffa mig ett liv? haha
längtan: att få träna :O
tanke: för många
irritationsobjekt: min vad, som gör ont :O
smycke: inget, eller har ju en metalltråd bakom tänderna, gills den eller?
just nu: skriver detta för att jag inte har något bättre för mig?
önskan: att någon vänlig själ kommer med lite glass till mig (a)
låt: you found me - the fray
bästa: heeeeelg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback