du finns i varje steg, varje andetag

Hallåååå
Har precis kollat på idol nu, omg polisen i idol?? :OOOO grrrrrrr. Eller hur gammal är han? HAHA. skitsamma.
Är sjukt trött idag med? :O Vad är det för fel på mig :O
I alla fall, var ju hos pappa innan, käkade lite och var nere i ishallen en runda :) Sen fixade vi en liten grej, hihi!
Asså, har fan inget intressant att skriva? haha. Mina dagar är ganska tråkiga och innehållslösa, det enda jag gör är typ att gå till skolan, kanske pluggar när jag kommer hem. Orkar fan inget annat :O
Så ska väl gå och lägga mig snart, hade vart fett najS! Ska läsa lite bloggar först bara :)
Men vi hörs imorgon! PUSSGODNATTLOVERSSOVGOTT



hejsötnossomärsöttsminkadmedmorrhårgrrraowr
inte orkat ta några nya bilder, EHEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback