min kväll

Kom hem för typ en timme sen.
Satan vad jag har haft kul! haha. Händer alltid något när man är med muppe? Hon är fan awesome.
Ska berätta lite om kvällen :D orkar dock inte gå in på detaljer ;D 
Först så gick vi till maxi, köpte chips och bearneisedipp? :s den var inte så jättegod precis.. Sen satte vi oss på torget, haha. Sen kom Kevin, satt och snackade och så typ, dom kletade dipp på varandra HAHA.
Sen kom min och Muppes gamla kompis, JULTOMTEN.
Erkänn  söta  ?
Han kände verkligen igen oss också! Vi träffade honom för typ ett år sen xD haha.

Sist  vi  sågs.
Ah, skrattade asmycket.
Sen kom någon snubbe från Sölvesborg, som var med i armén eller något? Så han var på F17, cool var han.
Sen följde jag Muppe hem, så satt vi utanför henne och snackade om massa gamla minnen och skit :) Asnice.
Nu sitter jag och läser lite bloggar, när jag är klar så ska jag kolla på Remember me och säkerligen gråta en skvätt, eller några skvättar. :)
Men vi hörs när vi hörs.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback