paniiiik

Åååh, känns som jag har tusenmiljoner saker att göra men så lite tid?
Lite kanske jag får skylla mig själv, ehe. Eftersom jag inte börjat plugga tidigare.. Men har
engelska och svenska till onsdag, sen på torsdag så ska vi ha något förhör på massa träd? Och jag som är så dålig på att komma ihåg saker. 
Måste ha ett par stövlar också (innan torsdag), så måste åka in till karlskrona.
Sen ska vi gå och handla till på torsdag, då vi åker iväg med skolan.
Nu har jag precis duschat (gjorde det aldrig innan..) så måste föna håret osv. 
Sen så är det skolfoto imorgon. Har absolut INGEN ANING om vad jag ska ha på mig?
Fan vad jag blev stressad nu, haha. Får paniiiik.
Ska försöka fixa lite grejer nu, så vi hörs imorgon!
Sleep tight bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback