Resident Evil After Life

OKEJ, helt seriöst. TROR JAG DÖR. Wentworth Miller? VARFÖR har INGEN berättat för mig hur FÖRBASKAT SJUKT JÄVLA SNYGG HAN ÄRRRR??? HUR har jag kunnat missa det? :OOOO Haha. Men seriöst, sjukt snygg. Eller hur? Who's with me?




Var ju som sagt på bio :D Han är ännu snyggare i filmen!!
Jaja, nog tjatat om honom, hehe..

Filmen var bra, jag och Olivia har ju kollat på 2:an och 3:an tillsammans innan, men inte 1:an haha. Men får väl se till att kolla på den med :D
Just det, köpte lite grejer i Karlskrona med. Men det tar vi en annan dag :D
Nu har jag varit uppe alldeles för länge, inte okej. Så ska tvätta bort sminket nu och sen sova :D Hörs imorgon någon gång! PUSS

Kommentarer
dansken

åååh <3333 geeee mig. haha. fin design du har nu förresten:)

2010-09-22 @ 19:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback