show me what to be

Asså typ varenda bloggjävel skriver om Idol? haha. Är jag den enda som inte kollade på Idol eller? Dock var jag på maxi då, så om jag vart hemma så kanske jag hade kollat på det, men skitsamma nu :D
Har pluggat lite idag, duktigt av mig! Och handlat mat inför vår lilla resa till Tärnö ;D Var astaggad för den typ igår, men nu? Naaae.. jag vet inte. Är inte på humör, förhoppningsvis blir det bättre imorgon :D
Ska upp jättetidigt imorgon med, klockan 6 :O Ska vara på resecentrum tio i 8 och möta Hanna, sen ska vi till "Emmys skog", hihi. Har ett ekologiarbete :) Emmy och Johanna ingår också i vår grupp, eller kanske ska säga att jag ingår i deras? 
Nej, nu måste jag sova. Usch, åååångest. Klockan är redan 11 snart och jag sover inte? BEHÖVER min skönhetssömn FFS. 
God natt alla underbara 58459345 läsare


Kommentarer
MADDES

Jag ska också lägga mig nu. hoppas du haft en fin kväll?! kram

2010-09-07 @ 23:20:49 | http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback