Something 'bout ya caught my eye

Tjenixen!
Jag är redan klar typ :O Har varit det i 20 min eller något. Men vaknade ju halv 7, kunde inte somna om sen -.- så gick upp 20 över 7.
Hoppas jag packat allt som jag behöver nu i alla fall. Annars blir det lite jobbigt.. ;D
Hmm, undrar dock hur jag ska kunna få med mig 3 (!) väskor till skolan helt själv? Äh, jag är biff så det löser jag :D Sen vid 12? Kvart över 12? Så åker vi till Tärnö :O Kommer inte hem förrns på lördag, så blir ingen uppdatering förrns på eftermiddagen på lördag eller något sånt, men ni överlever hoppas jag!
Aja, hörs på lördag :)
xoxo


Kommentarer
MADDES

Jag hade en fin kväll. hur mår du idag? kram

2010-09-09 @ 10:30:40 | http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback