stop this beat is killing me

TJENA BABES
Satt kvar i skolan ett tag och gjorde lite på svenskan. Fattar NADA, känns asbra :D:D:D:D
Nu, vad händer nu? Hmm, ingenting. SURPRISE?!
Hade så gärna velat träna, men var ju inte med på orienteringen idag så känns lite dumt, kommer säker bara träffa Jessika på gymmet om jag sticker dit haha. Förra terminen, gick jag hem från matten. Sen när jag cyklade, på väg till Slemma så kör ju Mats förbi? GÖTT. Förhoppningsvis såg han inte att det var jag ehehe.
Men åååh, vill verkligen träna!! Känner mig så äcklig och tjock. BKADNOÖLDÄSDPÄÖADPAÖ,så känner jag just nu :)
Men vi får höras lite senare!


ORKA VARA SERIÖÖÖS

Kommentarer
gabriella

Vinnaren är dragen, kika in och kolla om du blev dagens blogg:)

2010-09-28 @ 18:11:56 | http://hgm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback